Cierre Lectivo 2019

Cerramos otro año lleno de aprendizajes y desafíos. ¡¡Nos vemos el año que viene!!

¡Felices Vacaciones!

Graduación 7mo grado 2019

Los alumnos de 7mo grado tuvieron su ceremonia de graduación, acompañados por sus padres. Los despedimos de Primaria, para recibirlos el año próximo en Secundaria.

Agradecimiento por Donaciones al Chaco

Compartimos con ustedes una carta de agradecimiento y algunas fotos de las donaciones recibidas en Paraje Zanata, Chaco.

Primary Concert 2019: "An Ogre's Tale".

Last Tuesday night we had our Primary Concert: "An Ogre's Tale". Thanks to all the families for the support! And congratulations to our talented children and all the teachers for the hard work.

EASTER DONATIONS

What does the Easter remind you of? Chocolate eggs and rabbits wrapped up in coloured foil, Easter games and craft, bunny mazes and eggs crossword puzzles. But above all Easter is about SHARING!!!